dagens!

Dagens humör: glad och full med energi! 

Dagens borde: Städa lägenheten.. vi flyttar ju nästa vecka..

Dagens frisyr: långt och rakt. :)

Dagens smink: mascara och ögonbryns penna

Dagens klädsel: slitna svarta jeans, litt linne, gråsvart kofta och svarta sandaler

Dagens favoritlåt: MC- liberty walk

Dagens planer: jag tar bara dagen som den kommer idag.

Dagens vill ha: mina tjejkompisar här!

Dagens längtan: Värmen!!!!

Dagens tråkigaste: fasiken vad det blåser.. hunden blåser typ bort då man är ute och går. tur att hon är i koppel... hahaha

Helgens bästa: jobb sen fest!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 22:46:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0