Längtar Längtar Längtar

Jag kan inte tänka på något annat än stockholm just nu! Längtar som fan! Ska bli kul att träffa Isa igen. Och Ida, Kristin, Matilda, Åsa, Tove och kanske tilloch med Hanna. Ja, allihopa. Knuten på tråden är bara att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen alla nätter. Jag brukar sova hemma hos faster på Lidingö men nu så fick jag höra att min sjuka kusin bor där så...
Jag ska kolla med Kristin om jag kan sova där på måndag och tisdag.
Jag vet inte heller riktigt när jag kommer hem. Det var planerat att jag skulle åka med pappa hem på fredagen men han kanske måste stanna över helgen och jobba. Men det får han inte reda på förän nu i helgen.
Haha ska bli spännande det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0