Harry Potter premiär!!

Hey!
Idag är det onsdag och den nya Harry Potter filmen har premiär på bio
... And I dont have a ticet :( Vill verkligen se den! Maybe tomorrow! :)


Idag har jag vart i centrum och inte gjort ett skit. Gått omkring och tittat på folk typ. HAha Jag har verkligen tråkigt. FAn ingen som vill hänga?
Nu är jag tillbaka i huset och myser med Nikita. Hon är inte så rolig att häng med just nu eftersom det är varm och hon är som en hösäck. Hon sover bara.

Om en timma kommer K hem och då får jag äntligen lite sällskap. Har ingen aning vad som händer ikväll. Vi kanske tar båten och gåter wakeboard. Eller så hyr vi en film i kväll och myser. Don't know. Får se vad som händer.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Malin S

Själv är man ledig idag, jobbar imorn 7-16 så man får kliva upp vid 4 tiden imorn. Ikväll ska jag kolla på So you think you can dance som är ett av mina favoritprogram. Följer du oxå det programmet? Dom är ju sjukt duktig på att dansa:)

Vilken dag kan du och jag ses då?

pussar.

2009-07-15 @ 20:11:43
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: lena

hej min lilla kyckling har du tråkigt synd om dej kom hem ett tag då här finns det att göra puss och kram mamma

2009-07-17 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0