17.59

Ännu en dag över. Idag är det söndag och nästa hela dagen har varit solig :) Mycket trevligt!
Cicci bjöd på glass idag i berget. Tack så mycket.
Nu sitter jag hemma i köket och väntar på att K ska komma hem. Bara jag får lite krafter så ska jag la tag i och laga lite mat. idag blire spagetti och köttfärssås. MMM!!! Nu var det länge sen.
Ikväll är det trapper som gäller. Vi ska kolla på Wipe Out och hänga ett tag. Sen blire väl att vi sticker hem till Eme och ska beställa. Yay!

Åh! Vet ni vad jag har fått av min söta K!!! Jag har länge tjatat om att jag skulle vilja ha en hamster, sååå.... I förrgår så köpte han en till mig! <3<3
Dock en större och billigare i drift än vad jag har tänkt mig´men det är tanken som räknas. ^^
His name: Hampus The Hamster


Love him!

Kommentarer
Postat av: lena

vad han är snäll med både dej och mej (att den inte var levande)han ska du vara rädd om. k alltså kram mamma

2009-03-30 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0