Höst mys

Shit vad jag har det bra!
Just nu ligger jag på sängen, ny duschad och fräsh. Och kollar på min favoritshow Sex and the city och äter marabou. Har även tänt lite ljus i rummet. Kan det bli bättre? :)

Imorgon ska jag in till staden med papi och food shoppa :) Sen till K <3 Saknar honom. Känns som det var flera dagar sen jag träffade honom.
Looove ^^

Jag kan verkligen inte fatta, nu är det verkligen höst. Jag tänkte passa på att vandra omkring i centrum imorgon och kolla på några mysiga koftor. Vill ha en lång kofta men vet fortfarande inte vilken färg jag vill ha. Rosa, lila, vinrött?


Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag ska oxå till Hudik på dagen. Åker från Järvsö efter jag fixat iordning mej o duschat o så men sen åker jag till stan. Ska hälsa på pappa en sväng bara:)

2009-09-03 @ 22:07:56
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Jonas

ööööö tänke skriva nått annat men fastnade på att Malin som skrev över mig åker från Järvsö. Bor hon där? Jag har växt upp några år där =)

2009-09-03 @ 23:19:19
Postat av: Joi svarar

Jonas: Hahahaha ja hon bor där och har gjort det i några år nu :)när bodde du där?

Miss u hun!

2009-09-03 @ 23:46:39
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Jonas

cooolt =) Var nån stanns? Jadu inte så många år. Tills jag va 3 kanske? eller nått. Farmor och farfar bor ju där fortfarande. Miss you to

2009-09-04 @ 10:53:27
Postat av: Joi

JAg vet inte rikigt. Hah okej det är därför du är där ibland då:)

<3

2009-09-04 @ 12:36:27
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Jonas

du får ta och fråga henne haha. Vilket år är hon född? tänk om vi gått på dagis eller nått tillsammans haha.

2009-09-04 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0