Sept. 28, 2011

Tänkte köra lite uppdatering. Har fått skäll av både Mamma, Carro och Sofia nu. Så det är kanske dax! :)
Jag har haft fullt upp med jobbet. Vi har en jättefin höstbutik med en massa fina nyheter. Och nästa vecka så händer det gjrejer. Ni som redan är ett fan av BIKBOk och kanske redan har varit in på hemsidan vet nog redan om vad som händer.
5 Oktober kl;18.00 så lanseras Whitney Ports kollektion för BIKBOK!!!!!
Missa inte det!!!!!
Oj, jag var hem en sväng till min älskade familj. Fina Sofia gjorde mig sällskap upp och vi hade en super trevligt resa tillsammans. 
Det var hur skönt som helst att vara hemma.. synd bara att det var en snabbvisit. Nästa gång blir det lite längre än 4 dagar!
ja, sofia och elsa hemma på gården
Bakning på g :)
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0